Mit várunk el egy fogászati rendelőtől páciensként?

Az emberek elvárásai, igényei természetesen különböznek egymástól, hiszen nem vagyunk egyformák. Az alábbi cikkünkben felsorolt követelmények azok, amelyeket a fogászat veszprém is célul tűzött ki maga elé, hogy maradéktalanul betartsa őket. Önmagának és vendégeinek való megfelelésképpen egyaránt. A fogorvos veszprém rendelőjében egyrészt saját magával szemben másrészt a hozzá érkező páciensek megelégedettségére igyekszik maradéktalanul betartani azokat a követelményeket, amelyek az évek során hozzájuk járó páciensek részéről felmerültek, és amiket az orvosi praxis is elvárandónak tart. Triviális dolognak tűnhet így elolvasva, de sajnos számtalan rossz tapasztalatról is hallottunk már, hogy például nem mindenhol tartják be maradéktalanul azt, hogy a rendelő, a váró, az illemhelységek, tehát a fogászat egésze makulátlanul tiszta és higiénikus legyen. A fogászat veszprém erre nagyon ügyel. A fogorvos veszprém rendelőjében empatikus és kedves a hozzá érkező vendégekkel. De ez igaz az asszisztensekre, recepciós kollégákra is. De ezen felül, ami talán még fontosabb, hogy kiváló szakember. Hiszen a pácienseknek a hozzáértésén felül az emberi oldal is nagyon fontos, mert hiszen ki szeretne beülni egy mogorva, vagy durva fogorvos kezei alá?